środa, lutego 16, 2011

ele mele - ele ctrele - ele ctre lane


Electrelane wracają! Kiedy wczoraj, opisując styczniowe wydawnictwa muzyczne, polecałem w nawiasie utwór I Promise You z debiutanckiej długogrającej płyty Katy Goodman (basistki Vivian Girls), korciło mnie żeby do nich nawiązać, bo numer ewidentnie dryfuje w stronę No Shouts No Calls (albo łagodniejszej strony The Power Out). Imperatyw treściwości i zasady składni języka polskiego zrujnowały mój plan, ale los dał mi drugą szansę, bo oto okazało się, że właśnie - Electrelane wracają! Pamiętam jak dziś, że dziewczęta z Brighton zagrały - zgodnie zresztą z moimi cichymi przewidywaniami - najlepszy koncert mocnego OFFa 2007. Chciałem nawet zacytować swoje pianie, ale w sieci z artykułu została wzmianka na stronach biblioteki:

431. ŚWIATŁY, Krzysztof: OFFensywa niezależnych:zakończył się OffFestival w Mysłowicach I Krzysztof Światły.- Fot. II Dziennik. - 2007, m 193, s. 20,

a papierowa wersja Dziennika leży tam, gdzie gromadzą się wszystkie 'drugie' skarpetki. Wszystko to jest jednak mało istotne, bo wiecie co? Electrelane wracają!

Brak komentarzy: