czwartek, marca 18, 2010

Wideo dnia #026 (zestaw nr 2)

Dziś kolejny zestaw - planowane Giana Factory i High Places x2 oraz niespodziewane smutne Big Star i okolicznościowy Prince.



Loui Foo (siostra Sharin z The Raveonettes) i dowodzone przez nią Giana Factory trafiają do EPkowej Musztardy po obiedzie 2009. Czekamy na płytę!



Kiedy już wydawało się, że rzucona przez lud Marzanna wyrżnie głową w lód na rzece, przyszła wiosna i to kilka dni przed czasem. Nowy teledysk High Places idealnie wpasowuje się w wiosenną rozbiegówkę. Uwielbiam ich pierwszą płytę, strasznie podobał mi się koncert na Primavera Club 2008 (niżej), On Giving Up odsłuchiwałem na głębokim repeacie i... mam nadzieję, że w końcu całkowicie przemówi do mnie nowa płyta (ta z fajnym tytułem).




Primavera Club 08 - High Places
Załadowane przez: scannerTV. - Klipy wideo, wywiady, koncerty i wiele więcej.

Nie żyje Alex Chilton. Artysta zmarł w wieku 59 lat, najprawdopodobniej przyczyną był zawał serca. Poniżej jeden z moich ulubonych fragmentów świetnego 3rd Big Star.



A na koniec Prince z okazji tego, że po długiej wizycie na poczcie (gdzie jak się okazało można zaopatrzyć się w "te grube wkłady zniczowe i nasiona lwiej paszczy") odebrałem Purple Rain na winylu owiniętym w Gazetę Polską! Okazało się więc, że tygodnik ten może mieć jakiekolwiek praktyczne zastosowanie. Ale żeby Prince'a "tym, takim, taką..."!



Brak komentarzy: