czwartek, lutego 11, 2010

2010 - Kalendarz cz. I - dodatek



1. część KALENDARZA tutaj | dodatek poniżej:

* w styczniu ukazał się mocno hajpowany, a dość przeciętny Surfer Blood (Astro Coast, 19.01)
* jeszcze mocniej hajpowany Toro Y Moi (początek lutego, Causers Of This) bywa świetny:



* poza tym nowe Magnetic Fields (Realism), do którego jeszcze nie dotarliśmy (widzieliście planowane wznowienie 69 Love Songs w winylowym boksie? :O)



* Olka słusznie donosi, że jeszcze Lou Rhodes (marzec ; btw: fanom nieodżałowanego [!] Lamb polecamy Ingę Liljeström, którą być może zobaczymy na zbliżającym się 31. PPA, ja od świętego oburzenia [że za bardzo Lamb] przeszedłem do całkiem sporej sympatii) i Massive Attack (wyszło ; podobno nudy)
* dodatkowo - Tindersticks, I'm From Barcelona (styczeń ; po ostatnich dokonaniach jestem podejrzliwy)
* przesłuchałem lutowy Hot Chip i niestety tak jak poprzedni spływa po uszach
* aha, czekamy jeszcze w marcu na długogrające Delorean (Subiza) i nowego Titusa Andronicusa!

Zadanie z gwiazdką: określ moje dzisiejsze nastawienie do nowych wydawnictw.



PS Na PPA jeszcze:

* Amanda Palmer!



* i Tribute to Nico, o którym wspominałem w audycji



(+ poza PPA koncert japońskiego Mouse on the keys w Firleju - 12.03)

PS 2 Do ewentualnego przesłuchania z aktualności m.in. Jaga Jazzist, Pantha Du Prince, Gill-Scott Heron ; jeśli coś się nam spodoba, wejdzie w skład kolejnej części kalendarza.



A już niedługo na LTB:

- notka pochwalna - Spoon



- audycja nr 2
- kalendarz 2010 na kwiecień/maj

Brak komentarzy: